Klager

Det kan altid ske, at noget ikke går som planlagt. Vi synes, det er meget vigtigt, at kunderne er tilfredse, men vi laver desværre også fejl nogle gange. Vi anbefaler, at du straks anmelder klager til os. Vi hjælper dig gerne.

Telefon

Vi kan træffes telefonisk fra mandag til fredag mellem 9.00 til 17.00 .

+31 850014013

E-mail

Gennemsnitlig svartid: 2 kontortid.


...

Facebook

Stil dit spørgsmål på facebook.



OpencircuitNL

Hvad nu?

Vi løser gerne din klage. Kontakt vores kundeservice, vi er tilgængelige 6 dage om ugen via live chat, e-mail og telefon.

Utilfreds med vores service?

Det kan altid ske, at noget ikke går helt som planlagt. Vi anbefaler, at du først gør os bekendt med klager ved at bruge en af ​​kontaktmulighederne ovenfor. Hvis dette ikke fører til en løsning, er det muligt at tilmelde din tvist til mægling via fonden 'Stichting WebwinkelKeur' via Webwinkelkeur.nl.

Fra den 15. februar 2016 er det også muligt for forbrugere i EU at registrere klager via Europa-Kommissionens ODR-platform. Denne ODR-platform kan findes på European ODR Platform. Hvis din klage endnu ikke behandles andetsteds, kan du frit indlevere din klage via Den Europæiske Unions platform.

Webwinkelkeur Kiyoh Trustpilot Opencircuit